Wat te zoeken in een kapper

Barber Utrecht

Wees niet bang om naar de kapper te gaan voor je normale knipbeurt. De meeste kappers hebben een vergunning voor het knippen van haar, dus hebben ze meestal veel ervaring met het knippen van haar. Bij uw plaatselijke kapper wassen de kappers meestal hun handen voordat ze aan het werk gaan en ze zwellen hun baarden niet op. De schaar die de barbier gebruikt is niet wegwerp baar, zodat hij het haar meerdere keren kan knippen zonder speciale ontharing crèmes.

Barbiers snijden ook niet in de huid met hun schaar. Ze knippen alleen de baard en de snor als dat nodig is. De kapperszaken zijn in vele steden te vinden, zelfs in kleine steden. Daarom is het nodig dat er in elke stad opgeleide kappers aanwezig zijn. Zij moeten de juiste opleiding hebben om de baard te trimmen en de snor te knippen.

Sommige kappers zijn te vinden in hotels waar ze militairen en beroemdheden bedienen voor hun klanten. De kappers moeten de nodige opleiding hebben om het haar te knippen en de weerbarstige baard af te scheren. Enkele beroemde kappers zijn Rodolfo Valentin, David Beckham en Shepherda Byun.

Tandartsen en chirurgen moeten ook de opleiding hebben om chirurgische ingrepen op het haar en de huid uit te voeren. Dr. Perthrell is tandarts en gecertificeerd in het meest professionele centrum voor laser tandheelkunde ter wereld.

Daarom kan iedereen die in een salon wil werken, net zo goed als Corp shadows in hun salon zijn. Maar niet alle haarstylisten zijn gelijk. Een goede haarstylist zal veel vragen stellen over zijn klanten. Hij moet weten of de klant jong of oud is, dik of dun, speciale aandacht of massage wil, en welke verfraaiingsbehandelingen bij iemand zouden passen. De kapper moet weten of het kapsel, de ontkleuring of het permanent bij de klant past.

Hij moet de persoonlijkheid van de klant observeren en zoeken naar een sfeer van harmonie waarin de twee stylisten, als ze van elkaar verschillen, elkaar begrijpen en goed samenwerken. De stylist moet werken in een voortdurend proces van observatie. Hij moet voortdurend zicht hebben op de hele klant en actief zijn in zijn vermogen om het hele proces van klantenzorg te observeren. Hij moet de klant advies geven over wat er zou kunnen gebeuren als de klant bepaalde dingen wil doen.

Aan het eind van de dag moet de stylist vertrekken met een glimlach op het gezicht van de klant. Ze hebben niet genoeg water gedronken of niet genoeg geslapen, misschien hebben ze niet genoeg slaap gekregen, de stylist moet het weten, maar en ze moeten weten hoe ze het moeten oplossen.

Een goede kapper verwacht van zijn klanten dat ze steeds terugkomen. Hij moet alle behandelingen voorbereiden en een persoonlijk voorbereide lijst hebben van dingen die hij tegen zijn klanten kan zeggen. Hij moet bijvoorbeeld weten welk haartype de klant heeft en wat goed of slecht is voor dat haar. Ze moeten weten of de klant gevoelig is voor shampoo, waarom de temperatuur van het water, wat voor conditioner of betere haarproducten te gebruiken. Wat te eten, hoe te ontspannen, en wat te doen, moet ook worden uitgelegd aan de klanten.

De kapper moet ook uitleg geven over het geld dat hij de klant betaalt. Het is volkomen normaal dat de klanten naar huis willen met een nieuw kapsel, een nieuwe snit of een hand job, alles nieuw. De kapper moet alles uitleggen over de nieuwe stijl, snit, kleur, shampoo, crème, gel en andere producten. Ze moeten ook weten hoe ze de huid en hoofdhuid van de klant moeten verzorgen. Ze moeten weten of de klant een litteken wil, wat te doen in geval van infectie. Een kapper moet ook weten hoe hij een dienst moet verlenen aan de klant. Hij moet weten of de klant verwend wil worden met een massage, een manicure, of een haarknip. Ze moeten weten of de klant een nieuw kapsel, een ander kapsel of een manicure wil. Of de klant nu dingen wil bespreken of gewoon zijn problemen wil laten oplossen, de kapper moet austraal advies kunnen geven. Hij moet ook een jaarlijkse beoordeling van het werk van de klant kunnen geven.

Een kapper moet in staat zijn om een look te creëren die bij de klant past. Hij moet weten welke look bij het haar van de klant past. Hij of zij moet weten wat voor soort look de klant wil. Een kapper moet een nieuwe look kunnen creëren voor de klant en hij moet in staat zijn om de Collectieve weg naar deze nieuwe look. Hun klanten moeten altijd gekleed zijn volgens de kenmerken van de klant. Een kapper moet weten wat elke klant graag draagt. Het dragen van bepaalde kleuren of snitten volgens de klanten gezicht vorm en grootte. Ze moeten de beste kleurencombinaties kiezen die passen bij de tint van de huid van elke klant. Ze moeten weten hoe verschillende gelegenheden en hoe de klant te presenteren kan kleden. Ze moeten weten hoe de klant zal worden gezien door anderen.

Lees meer:
Dames kapper Utrecht
Herenkapper Utrecht 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *